kexxxxxaaaarrN

hej, hallå, tjenis, hola och kex. 
Första skoldagen idag, och den va inte farlig alls,
faktiskt. rätt ok. :) 
sov som vanligt 4 timmar idag, eller natten till idag. men var ändå pigg, 
jag kunde inte riktigt sova igårkväll, jag låg och funderade hur ögonen far när man sover 
osvosvosv och en massa annan skit. 

amen till middagen.
jag käkade tacos idag, tog typ sista tuggan kvart i 7, och träningen börjar 5 i 7 
så jag kan lova att maten var på väg upp under hela träningen! 
 jag lovar HELA TRÄNINGEN!

Nu ska jag lägga mig och se på tv, och tycka synd om mig ett tag, fast jag inte vet varför riktigt.
ja jusste! I MORGON så blire mat och bio med nåra i klassen. :) ska bli råmys!
sedan när jag kommer hem så blire lagfest. vilken kanonkväll!


Pusshei!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0