knall smäll och iväg!

Ganska fet ångest idag, vaknade idag när pappa kom hem från jobbet,
och ja klockan vad halv jävla 5!!!! omfg
jaja hur som helst så har jag en ganska stor känsla av att jag inte lär somna så tidigt ikväll,
kewwwwwken!! 
jag har nyss ätit mat, ganska gött vare
jag ska ta en promenad till mamma senare ikväll. tänkte dra en sööven där :)

haha i helgen så såg jag på hockey, vm eller vare var, iaf så vare ganska trist att de förlorade
haha! jag spelade även wii, hos vicktor och jag kanlova att jag ÄGDE! med stora feta bokstäver!
hähä!


jag sitter och tittar på mina älsklingar på 2 1/2 män nu. ^^
Pussba!!!!!

jag kikade en snabbis på blocket, för typ första gången i mitt liv nästan 
och jag hittade det finaste huset där EVER !  EVER alltså! fyfan!
sinnessjukt! man vill bara safta på hela huset serri!
omg!!!

Skola i morgon och jag känner mig inte så sjukt taggad precis
men det ska faktiskt bli trevligt att träffa alla igen
OCH att återgå till de gamla rutinerna,
upp 5 eller kvart över 5, ta bussen 7, skola, sen hem och äta, plugg och träning.
och sen söven. !!

hanegöttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0