krämigt

En ny helg och nya möjligheter.
och ny vecka snart .


hah! min förra vecka ägde inte kan jag lova,
dryga lektioner fram till onsdag,
då hade jag sovmorgon,
torsdag var nice, kom till skolan, hade bara 3 lektioner
innan första lektionen, så bestämde jag och anton att det skulle vara skönt hemma,
så vi for hem igen, hah! vi suger .  men otroligt skönt vare.
sen hade jag bara 4 lektioner på fredag.
och kuggade på ett prov (L) yeah!

Jag hade återträff på fredagkväll,  :)
och guud vad mys det vara att träffa alla igen.!
sen så for jag ut och chillade bara.

Idag så vaknade jag typ efter 2,
sen bara gjorde precis ingenting, ingenting alls,
åt middag, sen så har jag sett på handboll och sett på film,
och hunnit sova typ en timme igen ! vilken slöfis jag är idag!^^
Men jag kan ju skylla på att jag måste spara krafter till handbollen i morgon. ;)
Ja, jag sparar mina krafter, för att jag ska fara och spela match i Hörnesand i morgon
så det ska bli spännande, riktigt spännande.

Mina grannar her fest igen, helt otippat! ha!! neiiah!
men jag älskar dom , dom spelar volbeat, och en massa annan bra musik,
dom har otroligt bra musiksmak har jag märkt. så jag blir inte så arg,
fast man inte hör tvn här nere, när dom pumpar musiken där uppe.
så det känns som att jag också är med på festen,
PartttyyyPartttyy!
Men jag är inte bitter, jag har ätit fruktsallad ikväll ^^




haha! åååh, jag kan inte sluta skratta

http://www.youtube.com/watch?v=5X1VIyZe3Ws&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8&feature=related
vet att dom är old, men dom får en att skratta tårar ändå. !!



Nä nu ska jag se på film
och sen gå och sova
pusss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0