raketfaster

HOLA!
åh vaknade kl typ 14 idag, ganska skönt att sova länge.
men det sjukaste är att jag kunde inte sova igår, helst sjukt, somnade kring halv 6 typ. hyvva!

har nyss varit och ätit på la casa med pappa och sandra. goett.
och det är så sjukt kallt ute,
 så jag vill bara lägga mig och sova tills det blir sommar. 

skola på torsdag, och det känns inte peppat alls. :/ tyvärr
men det ska bli kul att träffa alla igen.

jag var hos anton igår, chilla liteh såg lite film,
prata med albin,osvvvvvvvvv
ace ventura! sjukaste roligaste filmen!!!!!! :D hähä

nu ikväll, har jag laddat upp med filmer, chirre ,
dirre och godis och ska bara
lata mig hela kvällen. faen vad skönt!
älskar mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0