Hej världen

Nu har jag precis kommit hem, hem ifrån mitt hem, mitt andra hem är hos min pappa som just nu är bortrest, så jag kom hem till mitt andra hem hos min mamma. Det känndes lite creepy hemma ikväll, så jag vågade inte sova själv.  så jag beslöt mig för att gå.  Det händer inte så mycket i mitt liv just nu,  det är jobb, vänner och chilling typ. Men ångesten över att jag har prövning någon gång i augusti börjar sakta slakta mig bakifrån. får ta itu med det problemet senare. Jag suktar efter min lön iaf, och den kommer kännas så sjukt skön när den kommer. PÅ tal om jobb, så fångade jag en fågel idag, den hade flygit in på kontoret och jag , emelie och klicken kämpade hårt för att få tag i den, och tillslut så fick jag den. vilken drake. Antons fest i lördags var faktiskt sjukt rolig och stämningsfull and i hope for more. .  Det hetaste samtalsämnet nu på häggan handlar om tatueringar tror jag, och nu är jag helt säker på vad jag vill göra och vars jag vill ha den. så  nu får jag bara dra mina hundögon för mamma och pappa och hoppas på svaret " ja men självklart så kan du få göra en tatuering, du är våran lilla sockerpulla och du får göra som du vill, precis hur stor du vill ha och och på vilket ställe. vi älskar dig mitt barn"
så lär det inte gå till, men jag ser ljusare förhoppningar på pappa, han har ju själv, så wtf. Jag funderar på sängen och en film nu, känner mig pigg eftersom att det var tänkt att jag skulle sova tidigt idag, och ja det gjorde jag. men jag vaknade av någon anledning, kanske var det den creeeeepyga känslan jag hade,  jag hann sova nåra timmar iaf..
Men godnatt!
METALTOWN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0