Måndag = ledighet

Äääntligen min lediga dag, gud vad skönt det känns, fast är ledig på tisdag också, så det känns ännu skönare.  Jag har åkt på världens förkylning hosta, huvudvärk och snuva. Gud vad härligt.  Inatt blev det inte mycket sömn, låg och såg på ett tv program igår om tidernas rockstjärnor och det var sweet, när jag väl hade somnat så vaknade jag typ var 3dje timme typ, var beroende av vatten hela tiden och det kändes som att jag var bakis som fan varje gång jag vaknade. Klev upp kl halv 1 idag iaf, och det är ju en rätt okej tid, jag la mig i soffan med täcke och te, men mitt samvete höll inte på att ligga och lata mig, medans fredrik håller på att måla vägg och tak där uppe, så jag tvingade mig själv att gå upp dit och hjälpa till.  Jag är helt vit , svimmfärdig och  snuvig. vilken underbar dag.  Jag ska ringa lina föresten, vi brudar ska på bio i morgon kanske, och det kommer bli asnice ! (: nu ska jag hoppa in i duschen. 

    

Lay where you're laying, don't make a sound
I know they're watching, they're watching
All the commotion, the kiddie like play
Has people talking, talking

You, your sex is on fire

The dark of the alley, the breaking of day
The head while I'm driving, I'm driving
Soft lips are open, knuckles are pale
Feels like you're dying, you're dying

You, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire

Hot as a fever, rattling bones
I could just taste it, taste it
If it's not forever, if it's just tonight
Oh, it's still the greatest, the greatest, the greatest

You, your sex is on fire
And you, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire

And you, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0