Mötley Crüe

är det som spelas nu på spotify.
Åh det var sjukaste länge sedan jag skrev, men har varit upptagen typ hela tiden, så jag prioriterar inte datorn.  Efter de dagar som har varit sedan jag kom hem från utlandet har varit mycket härliga. Turkiet var helt sjukt underbart det också. Träffade nya människor och solen sken varje dag och ja, allt var bara helt perfekt. När jag kommit hem från turkiet var det inte många dagar kvar tills Metaltown, varje dag kändes som en evighet, men tillslut var det torsdagmorgon och vi begav oss med bilen, fyfan vad vi taggade. Metaltown var helt oslagbart och det är ett minne jag aldrig glömmer, aldrig. Det sjukaste var ju att våran största önskan var att stå längst fram på Slipknot, volbeat, och marilyn  och ja det slog in helt sinnes. Träffade en massa nya personer där och det var sjukt kul. slipknot var underbara och jag älskar dom. verkligen älskar dom. När metaltown tyvärr var över, så har jag jobbat, bara jobb, jobb jobb och jobbet fortsätter fram tills skolan börjar igen. Men jag har hunnit med fest, skräckfilmer med en massa underbara personer, och chilling hemma hos gustav. Var och firade Lina också, 18 år nu. :* Kom hem från niklas nyss, det vankades om att det skulle vara drag där, men .. eeh det var bättre hemma. hah. Jag börjar kl 9.45 i morgon men slutar kl 3 så det känns najse, jag jobbar under marknadshelgen också, men nog ska man hina med lita parttyyy ändå. Även fast vädret suger så, känns det ändå helt underbart. Jag funderar på att fara till Pdol också, skulle vara awesome och se Hardcore superstar.
Nu ska jag lägga mig och se Tv, Natti


*Okej min Mobilkamera suger

Kommentarer
Postat av: albin

ser att du uppdaterat bloggen nu efter att du haft fullt upp länge ;), så du ska på pdol säger du, du är inte ensam jag och grabbarna ska dit! Ses kanske där!

2009-07-13 @ 13:50:28
Postat av: S A N D R A

fin blogg :D

2009-07-13 @ 13:55:47
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0