soliga underbara dag

Gud vad skönt väder det är just nu, och har varit idag. På min lediga dag också. jag är så sjukt happyface nu och jag känner att jag skulle kunna jobba i tusen år till, för nu är jag nöjd och belåten.  längsedan jag var så här allmänt nöjd.  Igår så jobbade jag och sedan chillade hemma hos anton med fredrik och  vi bakade kladdkaka och såg på Miami ink. ÄLSKAR programmet! Älskar alla som jobbar där och man smälter när man ser Ami James och chris Nuñez, helt galet. Vi drog senare till thomas där gujja, tobias, tii var.vi såg på skräckfilm och senare så for jag ,tobias, gustav och thomas  ut med bilen till ett myskoställe, det var bland det sjukaste läskigare jag varit med om. helt ärligt.  Nä nu ska jag få på mig lite riktiga kläder och bege mig ut på samhället(L) hah lol. Hanee!!!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Tack för din röst :)

2009-08-14 @ 15:00:41
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: molin

Yees, själv har man ju sett Ami irl! ;)

2009-08-26 @ 18:50:05
Postat av: alexandra

Oh!! rly! fyfan vad awesome!

man smälterrrrr ju när man ser honom,

(haha tv)

2009-08-27 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0