Underbara dag

Jag har nyss kommit hem från stan nu, och åh vilken skön dag det har varit idag. Började med att jag tog bussen in till stan där jag skulle möta de snyggaste in the world, josefine, linn, lina och emelie. Vi gick runt  och chillade på stan ett ganska bra tag, köpte lite kläder, och brudarna shoppade klockor som idioter. ^^ anyhow, kl halv 6 så gick våran bio och vi skulle se Ice age 3 ( andra gången jag ser den) vi köpte godis och chips och taggade filmen. Filmen var iaf bland den sjukt bästa roligaste och mysigaste film på väldigt länge, vi garvade sönder under hela filmen typ. Filmen är ett måste på " att se listan" Efter filmen så gick vi på kina och käkade , dyng gött vare och vi käkade som om vi aldrig sett mat tidigare. Vi satt och pratade och skrattade där fram till kl 9 och sedan begav vi oss mot centrum, blev lite chilling och sedan tog vi 10 bussen hem, alltså en sjukt skön och underbar dag och kväll. Dom där tjejerna är så sjukt älskade. åhhhhhhhhhhhh
 
Juste, i måndags så hände det lite grejjer. hah det började att jag kom hem till pappa och fick veta att det ska komma främmande till oss under marknaden och att det kommer en karl på 18 bast som ska bo hos oss och hans familj under marknaden.. hmm. blir spännande. Ialafall så for jag, anton och thomas hem till magnus och där var det mer folk, satt typ och spelade guitar hero och tillslut så kom Gibson fram( manges orm) och helt plötsligt så låg den i mitt knä, cp anton bara la han där, men eftersom att jag inte är så spec rädd för ormar, faktiskt är dom ganska fina , så vågade jag klappa den ^_^  dom är rätt mysiga, men anton ville impa på alla karlar som var hos magnus och hade den runt halsen ( han kammade inte ett skit!! ) Vi drog senare till gujja där niklas kom på att vi skulle dra till stan och käka, så runt  1 tiden på kvällen var vi i stan, där käkade vi och träffade lite folk, hah men på vägen hem blev vi stoppade av polisen för att det var så dåliga däck på niklas bil och vi fick lämna ut personnummer och en massa skit. haha ! När vi var tillbaka till gustv så blev det tydligen " åh vi häller vatten på alexandra så hon blir skitblöt och sedan skrattar åt henne"  ni vet vilka ni är, och jag ger er den onda blicken nu.. den är riktigt ond.
Men jag tror jag ska gå och se en film med min moder nu och vara lite social, jobbar i morgon btw. hejja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0