näst sista skoldagen, sedan SOMMARLOV

Nu sitter jag här med jonna, jonna är min lillasyster, ifall ni inte viste. jag kan lägga upp en bild på henne sen. Jag tänker sedan inte sitta vid datorn något mer, eftersom att jag har massvis av plugg att göra. så det här är sista inlägget för idag. För bara en stund sedan så kom anton till mig (kapare,mongot från nordmaling,cpåke,sjökossan, osvosv) Vi satt ute, chilla på altanen, sedan såg vi lite på tv, men han skulle inte stanna så länge, eftersom att jag har läxor att göra. Jag fick veta att jag fick Ig på matte A, döda mig, men läraren sa att det var anton,ludvigs,och patriks fel. haha! wtf. varför ska dom få skulden för att jag inte bryr mig om matten? ja... frågan är ju. Men jag fäller inga krokodiltårar över det inte. bara att man börjar att skärpa sig i 2an. Jag är barnvakt åt jonna ikväll, och ska gå och läsa en saga för henne nu.

 

Kommentarer
Postat av: albin

thihi jobbigt med plugget men hoppas du får det bra utomlands =), vars är dom nya blogginläggen ser fram emot dom ;)

2009-06-05 @ 01:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0