Över hela 2 veckor

Hej.
Det känns sjukt tråkigt att ha fått komma tillbaka till Sverige igen, ärligt så gör det det.Men jag har iaf haft det så Otroligt kul där borta i turkiet,åkte med så härliga personer, och man lärde känna så mycket nytt folk. Kvällarnas höjdpunkt var nog att få dansa, fyfan vad kul det är, vi hade värsta beachpartyt där alla dansade och vi hade den skönaste                         DiscJockeyn också. Vi hade trevliga dagar i Side också, fick ju träffa  Memmeth, Niill, och en hel den aldra personer som känner igen en, sedan man var där förra gången. det är ganska kul att dom gör det. Men det var alltid sol, och hur mycket bad som helst. haha sista kvällen så var det något som hette Miss pegasus world det var en tävling som hotellet hade på stora scenen. och vem tror ni dom drog upp där? jo jag, fyfan vad nervös jag var, det var lätt över 500 personer som var där och tittade. men i den sista tävlingen man skulle göra, så hade jag 2 poäng under hon som vann, så jag är en stolt 2a. haha. Det har hänt så sjukt mycket där borta, och det skulle ta flera timmar att skriva så.. jag fattade mig kort.
Men över till midsommar
Det började att jag for till Lina med Valle och Linn och Jossan, vi gjorde oss i ordning och Lina hade köpt så vi gjorde jordgubbar,ananas och smält choklad och det var så sjuhelvetes gött. Det lockades hår, plattades hår och sminkades och sprejades. Men efter slit och hårt arbete var vi midsommarfina alla fyra, då så tog vi fram min vattenpipa, den är svart och är den finaste ever(HEHEHE) Anyhow,så efter att vi suttit och rökt ett tag så drog vi vidare till lungan, det var jättetrevligt där, med dans,musik,lekar och sång. Albin och jocke ringde också,bland dom skönaste killarna i know iaf. Efter midnatt drog vi vidare till mackan på efterfest, där var det också sjukt mycket dans och hur härlig stämning som helst, så vid halv 5-5 tiden så vandrade jag och Linn hem, nöjda, glada,slitna,ganska trötta och ont i fötterna, men det är ju det som hör till. Vaknade kl 12 idag och vi chilla med frukost och såg på film. och nu sitter jag här helt alone och bara njuter och funderar på att ta en nap snart. Känns lite slitet idag så. Men tack till att det varit ganska fint väder idag, det gör en så sjukt mycket mer taggad och vet ni som är mer taggat?............jo ni vet allt........M E T A L T O W N om 6 dagar, asså 6 dagar helt sjukt overkligt det känns, men det kommer nog bli sommarens höjdpunkt.

Satt på scenen ( och stekte så sjukt mycket och var inte nervös alls, eller?) 
på den där tävlingen, och man ser Lee och Kiki också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0