Snart smäller det!

            
Helo! Need berätta om gårdagen, Först så drog jag till anton, sedan drog vi vidare till thomas, samt Tii och brasarn kom , väldigt trevligt. Vi taggade( jag ,thomas) skräckfilm och så blev det. Jag kan inte vad filmen hetter på rak arm så här men, den var satan i mig sjukt jävla urspårad! åh vilken hemsk film, bland den läskigaste jag sett i år. När vi sett klart den var man helt skakis i kroppen typ, råläskigt. Sedan så blev det som dagen innan, att efter filmen så drog vi med bilen ut till skogen och besökte ett asgammalt hus, när man skrämmer upp sig själv blir allt så mycket värre. iaf huset var inte mysigt någonstans, bara sjukt creeepy. Fast jag hade det hur trevligt som helst, så jag ska inte klaga. Jajuste Thomas, Tii, och anton,mf. drar ju till peace and love idag, och jag hoppas dom får det hur trevligt som helst och att allt kommer vara galet awesome. puss till er. Idag iaf så klev jag upp ganska tidigt, skulle fara och se om ja kunde hitta lite kläder, måste fylla på garderoben, och jo jag hittade lite kläder, skööönt. Iaf så är det en bild på min sjukt vackra vattenpipa också..åh. Nu ska jag börja packa, och det känns sjukt roligt. ärligt. nu känns det att vi är nära.




                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0