Snart sova

HejHej, jag har precis städat klart min garderob, och ska fortsätta packa snart. Haha jag tror att Jonna är lika nervös som jag inför Metaltown, ärligt hon frågar hela tiden hur man ska se ut om man lyssnar på slipknot och volbeat, haha hon är så söt, idag när jag kommit hem från häggan hade hon en tröja där det stod ROCK på, så jag passade på att måla henne lite och sedan ta nåra kort.Jag har förövrigt hosta, snuva och huvudvärk, så jag lever på halstabletter och alvedon, men det ska inte få stoppa mig från att ösa på metaltown. Nu är det sol ute och jag ska släppa in lite frisk luft i mitt rum och bara njuta. Ni får ha en god fortsättning på kvällen.
  


Kommentarer
Postat av: god

hahaha aaw! sött ;]

2009-06-23 @ 20:14:00
Postat av: albin

WIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH metaltown här kommer vi!

2009-06-25 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0