Tisdag, nu äre fika på skolan

Vi har fika nu, i klassen och det är ganska najs. idag har jag heldag,det känns ganska drygt , men ja ska till stan idag efter skolan, för att gå ut och äta med mamma. det ska bli mys. vi ska se om vi hittar lite kläder också, kanske nåra till snygga skor till turkiet. Jag har iaf suttit igår och dagen innan det och skrattat så oerhört mycket, och det jag skrattade åt var jockes och albins filmer, hah dom är så sjuka, men på bara ett positivt sätt. (: och på tal om dom, så vill jag, och så kanske dom ska till metaltown, som nu skulle vara så sjukt jävla kul. ! anyhow. det är tisdag och nu är det bata 2 dagar kvar till turkiet, fan vad jag tjatar om det där jävla turkiet men jag är så sjukt tagggad.

igår var det ganska mys, vad var ju hemma ganska tidigt. Så jag pluggade, njöt på altanen osv, men sedan fickjag ett impulsfall och kände att jag verkligen behövde glass, så jag ringde min trogne vän anton, och han hämta mig med bilen, vi fpr och köpte glass, for ut till vattnet, och åt glass. det var faktiskt mysigt. sedan drog vi till basket och träffa " barnen och gujja" haha. men det blev inte långvarigt där, eftersom att plugget väntade. Jag kunde plugga hela kvällen eftersom att jag inte hade jobb igår. Men idag blir det jobb, och det känns tyå ändå kul. Nu har oskar hämtat fika åt mig, och jag tycker om han så mycket nu.


Kommentarer
Postat av: Zlatan

Nu när jag läst din blogg 83 gånger och jag har nu förstått vilken lirare den där oskar är. Han hämtar fika och allt.

Tillbaka till det intressanta. Alexandra, jag har hört att du gillar hästar. hästar är fina och mjuka. Dom har en svans som man kan leka med.

Jag ska komma till saken. Du är som är så otroligt lik mig, du skulle itne kunna fara över hit och ta emot mitt skytteliga pris i italien. Jag menar du kan ju lämna det i min brevlåda eller något. Du kan få klippa min pappas hår också. Det har börjat växa rejält, hejdå

2009-06-02 @ 09:22:55
URL: http://zlatan.blogg.se/
Postat av: zlatans_jesus

jag tycker att oskar verkar bara.. hm.. ja ingen lirare iaf. fast jo kanske :D eller nej.....

2009-06-03 @ 02:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0