06.25

är klockan, och jag ska snart iväg till bussen. (:
jag känner mig otroligt taggad,även fast det är skola men
det är vell bara positivt,
så jag ska verkligen inte klaga.
Jag klev upp vid halv 6 idag,
och när jag klev upp var min pappa till
förvåning redan uppe, och hade gjort frukost till mig. love uuu!! 
Jag
ska ta på mig lite kläder nu och borsta tänderna, sen börja gå.
eller jag kan faktiskt vänta hemma tills jag ser bussen komma, då får jag börja gå ! ^^
Idag är det ju den där GA dagen, så bara tt dra på sig ett HAPPY FACE och härda igenom den,
amen ha en bra dag
puss!!


Kommentarer
Postat av: Linn

din pappa är på tok för snäll med dig

2009-03-20 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0