6 mars

Tjolla
Jag kom nyss hem från Emelie och det har varit jättetrevligt ikväll, Jag, Linn och Emelie hade nämligen Tjejkväll ikväll
hur myyys som helst. Vi åt jättagod mat, sen massa godis och chips. det är hur mysigt som helst att bara sitta och prata . Vi satt även och taggade metaltown som ett par mongosar genom att titta på en slipknot dvd. Hur nice som helst. fan vad jag taggar nu alltså. Känns så skönt nu när vi har allt beställt och så, :) 
Jag var även duktig idag och städade i över 3 timmar!! och det fula var att jag var väldigt taggad på att städa också.
tiden gick hur snabbt som helst, och jag gleeeeed som ed gud över golvet med dammsugaren till dunkande musik,hähä

J
ag känner verkligen hur min ångest börjar komma ikapp mig nu,
har så jäkulst mycket plugg att göra, och så dum som jag är så har jag sagt att jag ska göra det under lovet istället
Men det är ju bara en fet stor elak lögn. jag har inte gjort ett dugg, har inte  med mig alla böcker hem och jag har prov på måndag. kul. plus att det är fredag i morgon, så jag lär nog få plugga i helgen istället.
som jag ärligt vet att jag inte kommer att göra. åh . hejja mig.
Jag var iaf igår och såg på film hos anton, det var treevligt, käka popkorn
och såg på en askul film.
så det var najjssss! najsnajsnajs.

Nu ska jag he på en film
och sen försöka dra en sööfen .
fick btw 20p på aplotten igår, fan inte illa!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linn

aaaaaaaaaahhh, sjuuuuuukt sugen jag är nuuu alltså!!

2009-03-06 @ 19:03:50
Postat av: alexandra

JAA asså jag taggar riktigt mycket nu alltså! :D

2009-03-06 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0