ÄNTLIGEN FREDAAAAAAAAAAG!

Veckan idag har gått sjukt fort faktiskt.  Det har som varit chill på lektionerna,
 vi har vikarie på Kommunikationen, skönt att slippa Rie.
Men hon kommer tillbaka om någon vecka. bara att försöka tagga till då. 
I måndas så var jag bara i skolan, sen när jag kom hem så var jag barnvakt åt min lillasyster.
I tisdags så hade vi 6 lektioner, ganska onajs, 
MEN krille kom hem från usa så det var kul att ha tillbaka dig i klassen igen (:
men annars så var jag hos min moster och åt, sen for jag och tränade.
I onsdaghade jag sovmorgon ochd et var helt underbart. kom hem, sov, chilla. sjukt skönt
I går( torsdag) så slutade jag 11.55 (L) sen får jag hem och städade^^ sen så sprang jag till träningen.
Och  IDAG!  fredag, dagen har gått sjukt snabbt.
Var i skolan, hade idrott, matte, uls och svenska.
så det gick hur fort som helst.  jag satt även och kikade på typ de
mest roligaste klippen ever på youtube. hah! oskaaaaar!
Men idag när jag skulle hacka paprika till maten  så vare inte vilken
paprika som helst. haha fyfan vilket retard till paprika ,
den hade en liten bebispaprika i sig också^^ ganska söt
Jag har iaf efter maten, sen kl halv 8 suttit med min novellanalys till kl kvart i 12 ikväll
så min fredagkväll gick ut på att plugga.... kul... men nu är skiten klar iaf .
men jag hade godis och chips som höll mig vid liv när jag satt och skrev!!
jag missade slipknot live på MTV pga pluggandet , så jag är kanska sur nu.

hareee!!



jävla cp paprika.

jag är världens stoltaste moster

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha nice. Men det såg ju nice ut med levande ljus , värsta novell analys stämningen xD

2009-03-14 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0