hej igen!

Nu när det är måndag så känns det att, ja nu är det verkligen lov.
Åh det känns så skönt :) Men det som är mest otaggande är att jag har typ tusen
skolarbeten att göra under lovet så det suger, lärarna suger, skolan suger.
i helgen  så har det varit ganska nice, var med lite folk i fredas, sen for vi hem till jonte
där blev det bara chill, prat och bara chill.
I lördas så sov jag till typ halv 2, det var nice som fan, men när jag vaknade var jag ensam hemma som vanligt.
men min pappa ringde runt 3 och berättade att dom var i stan, sen frågade han om jag ville med till övik och se hockey.
och det kan man ju inte tacka nej till. Så kl halv 6 for vi mot övik. vi hade ett sånt där v.i.p rum. det var najjs .
HAHA! det sjukaste var att det kom in 4 killar och 2 tjejer in i samma rum som vi. dom var ganska berusade men jävligt trevliga, hur som helst. En av killarna har var 32, han kom fram till jag och pappa och lade sin arm om oss, och sa:  Jag måste bara få fråga, Visst är ni ett par?  haah! jag höll på att dö av skratt!  nä sa jag , det här är min pappa
och alla andra folk i rummet typ tappade andan och ba VA?!?!?!  vi trodde ni var tilsammans!
asså fyfan vad fult !  antingen ser jag ut som 40 eller ser pappa ut som 16 xD! ^^
När jag kom hem så for jag till jonte, och såg på Partik 1,5 :) sen senare så kom det mer folk.
så den kvällen var riktigt najjs!
Igår så när jag vaknade så var mina päron inte hemma IGEN,
dom var i stan och skulle köpa ett bord, amen det är ju kul att dom säger åt mig när som ska fara nån stans.
men det var jäkligt skönt att vara hemma själv. for på korran köpte lite godis och såg på film. gu si gött.
sen somnade jag och vaknade kl 5. fortfarande ingen hemma? wtf! Så jag duschade ett tag och gick och la mig i sängen och råkade somna! IGEN!  vaknade runt 8 halv 9. men då var dom hemma ^^ yeeey!
Anton min sköna böna ringde och ville att jag skulle komma och se film med honom, Och eftersom jag är så himla snäll och generös så kunde jag offra mig för en film :] vi såg 2 asroliga filmer! fan vad jag skrattade, men jag minns inte namnen på dom(A) ! kom hem efter kl 02 nån gång.



Nu ska jag bara vänta tills klockan blir 1,
då ska jag till walle och beställa boende óch tåg till METALTOWN!
OHYEE!!












PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

volbeat, slipknot är inte lite lockande....

2009-03-03 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0