känn på att jag känner på att jag är på känn

Jag sitter på naturkunskap nu, fas jag egentligen har sovmorgon :O wtf!  jag sitter med min andra halva av klassen. jag glömde tottalt bort att jag hade sovmorgon idag, och det suger ganska mycket kan jag lova. Så nu MÅSTE jag göra en labbrapport enligt min lärare. kul dag. jätte. men jag vill bara säga att paula i min klass är underbar, jag gjorde min labb med henne ^^ :* 
jag är iaf happy face igen, jag har hittat min ULS bok :D
men jag är ändå mindre happy face, nu när jag fick veta att jag
har typ prov varje dag i veckan och det suger .

men marcus är fin, jättefin och han kallar sig :
 mannen myten legenden ,

denna "bjärv" Marcus Engman är gatornas nya hjälte!





Kommentarer
Postat av: Bella

Svar på kommentar: Ja tack gärna!!? Nu när det inte blir något Turkiet för mig såååå....

2009-04-05 @ 22:15:19
URL: http://bellaaliten.blogg.se/
Postat av: Alexander

snygg blogg :) hur är det med dig nu förtiden ?

2009-04-16 @ 23:00:11
URL: http://nilssonallexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0