Lördag

Helooo!
Äntligen har dom farit, DOM är min familj. och dom kommer hem kl 9 ikväll. skönt!

Idag så klev jag upp vid 11, för att kl 12 idag hade Jonna match på hallen, satan vad gulliga dom är (:
Iaf så förlorade hennes lag båda matcherna, men whatever lixom. hon är 6 år ^^
I morgon har jag match, och vi ska bannemig inte förlora båda !! det blir till att KÖTTAAAAAA!!!!!
Jag är fortfarande sjukt beroende av "call me" den spelas hela tiden hemma hos mig nu.
Idag var det iaf sjukt bra väder och jag var ute och gick. skööönt!
jag är glad, alla är glad, världen går för fort fram och vi går fortare under.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag äter bajs varje gång jag hör "call me" vad det nu är.

2009-03-21 @ 19:01:58
Postat av: Anonym

leopold! hahah! du är såååå sjuk!

2009-03-21 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0