METALTOWN

jag säger bara det, metaltown
asså det är sjukt vad jag taggar.
räknar typ ner dagarna.
ska ska bli sjukt nice.
I know it

Det är tisdag idag och jag sitter på VI timmen. Det gicka ganska bra att ta sig upp i morse.  helt otroligt. han bara  sova 4 timmar inatt. Men jag kände på bussen att tröttheten kommit i kapp mig, och nu känner jag mig helt slut. Hah, jag och frida är inte så älskad längre kan jag tänka mig, vi glömde nämligen att ta med fika idag ^^ . aja  jag har iaf 6 lektioner idad, och det känns riktigt  drygt. 
Igår så  var jag barnvakt åt min lillasyster , vi såg på film och bara myste ^^
jag ska vara barnvakt  ikväll också, och i morgon med. 
fredrik jobbar natt och mamma är i göteborg.
jag har har handboll ikväll, och det ska bli sjuk nice . :)

Jag måste bara få klaga av mig och säga att melodifestivalen suger
set suger faktiskt riktigt mycket. hur mycket som helst. 
jag är bara så arg att caroline af ugglas kom vidare, det är fan helt galet. 
låten är dålig, hon är lite läskig, och jag tror att jag vet orsaken att  hon kom vidare!!
det är alla gamlingar som inte har något liv,som sitter hemma och ringer och röstar
för alla sina pensionspengar. fyyfan. ska klippa av deras telefonsladd.
(inget illa menat ingeborg)
Jag ska få göra in jobbintervju på konsum, så jag tror att jag har ett säkrat sommarjobb där
och det känns skönt, fast, konsum är kanske inte det jobbet med mest klös i, men det funkar. :)
jag kanske har en massa stavfel men, äsch!
ska ha engelska nu. och det är inte det godaset jag vet
trökig lärare och trökiga uppgifter.
// fimpen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0