OLW

Hei hallå goddag!
 jag kan bara säga såhär att dagen som jag har haft idag, skulle jag kunna ha varje dag tills jag går ut 3an. asså det är det sjukaste vad slappt alltså. började med att jag hade Häpe, den lektionen var chill, fick träffa ludvig som jag inte träffat på åååår känns det som. sen hade vi engelska, där gör man inget som vanligt, satt typ och lyssnade på musik och sjöng med nåra i klassen(: sen hade vi Kommunikation, där redovisade vi våran teater och tittade på de andras sen fick vi sluta, och då var det slut för dagen , underbart. så jag for på stan med marica, sen for hem kl halv 2 med bussen.  vilken underbar dag, och underbart väder. och jag känner att jag är på underbart humör också.
 taggar träning som fan !! whieee !!
Iaf så var jag med en person, nämner inga namn som satt på busstationen
och knäppte upp sina byxor,för att det skulle rymmas lite mer glass i magen.
den anonyma personen fick efter ett tag och satte sig på sin buss på
väg hem, fortfarande med uppknäppta byxor och brevid en stackars människa
också, tanten personen satte sig brevid måste fått men för livet, 

J
ag har iaf kursprov i morgon, och jag känner mig inte så redo alls på det 
men jag kan ju inte mer än att härda igenom skiten. hyvva!!!! 
annars så har jag en chill dag, så fredagen kommer vara nice ändå.
yehyehyeh!! 

tack för mig.! :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0