söndaaaag

Igår var jag hos vicktor,han fyllde år och det var trevligt.
var nice att det var så mycket folk också. 
jag var iaf hemma vid halv 3 typ, då mötte jag
pappa och sandra i dörren också, dom hade kommit hem
från oasen, det hade varit 40 års fest där. 
Iaf så när jag kom hem så gjorde vi gooofika och bara satt och
pratade. minns kanske hälften av samtalet bara. 
jag vaknade iaf kl halv 4 idag, så jag har lix sovit bort hela dagen, så jag kan
lika gärna bara inte göra ett skit av resten som är kvar av den (: 
Fick träffa älsklings marica igår också .

jag ska lägga mig och lyssna på lite slipknot live, sen bara titta på tv,
det är iaf FULASTE filmen på 4an nu! haah sjuuuk!! 

Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0