sorbet,

Nu ska jag snart till träningen och det känns nice, Linn ska ge mig hennes usb så jag kan ladda över
lite musik på den, så hon kan tagga metaltown ännu mer ^^ ;)
idag när jag gick hem från ica, så körde en bil förbi mig, sen ba BOM så small det till i hela bilen
 , och den slutade funka typ, jag började asgarva, bara rakt ut sådär, aspinsamt..
 och jag fick inte snällaste blicken av bilisten precis. 
hahah känns skönt att få skratta åt någon idag som det går illa för,
 hoppas retardet står kvar än med bilen.
Köpte iaf godis med marica,  ska ju sitta och töra
 i aulan i morgon från halv 9 till 3 , så man måste ladda upp!!!
Jag har iaf fått ett beroende, ett glass beroende, har hittat de sjukaste godaste glassarna

Men nu ska jag på träning,
puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Kommentar: Men HALLÅ, viol då?!?!

Jag vet inte om det är samma smak men den är dögod!!

2009-03-21 @ 23:02:27
URL: http://missgirlnextdooor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0