vad fan händer , 13 min till aplotten (bilen ikväll)

Jag är aldrig trött på kvällarna, blir galen jag vet ju att jag måste sova, men det går fan inte att somna innan kl 12- 1 !! 
Men jag har det ganska trevligt ändå på kvällen, ligger i sängen, ser family guy, hem till midgård, slipknot dvd(L) lovley!
Jag fick iaf Goooaste slipknot videon av jocke (: wheiiii
Idag har jag bara chillat, for inte till skolan så , jag vakna vid 11, klädde på mig
sen for jag och fikade med mamma, tog en latte och en macka, dyynggött , sedan så städade jag lite , med förvåning att jag blir ganska taggad av att städa, det är ganska lugnande, ganska trevligt. okej, nu låter jag som ettt psyko!.......
Senare när vi skulle äta middag kom ida,robin och olivia och åt med oss. mycket trevligt.  sen så chillade jag bara hemma.:)
 jag for senare ikväll, typ vid 8 till ida för att vara där medans hon och robin hjälpte vickan att flytta, så jag somnade i soffan typ på dirren sedan dom hade farit. ganska skönt! vaknade vid 11 närom kom hem.
så nu sitter jag i min säng, väntar på att få skrapa aplotten, lyssnar på slipknot och ska försöka tagga skolan i morgon.
pusshejs
(:


Kommentarer
Postat av: jockaa!

haha aww !! jag kan skicka fläääär om du vill jue !:}

och hem till midgård är det bästa !

2009-03-20 @ 00:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0