Fredag/Lördag,

Åhåå tjenare.
Jag kom precis hem och har gosat ner mig under mitt täcke, guud så skönt. 
Måste ju börja berätta om valborg, jag hade en himla trevlig valborg trots allt som hände. Men det var teeevligt folk och jag var sjukt happyface. haha! fast det där happyface försvann ganska rejält när jag vaknade i morse, ha fyfan. bland den värsta morgon jag varit med om på länge, då menar jag verkligen LÄNGE. Men eftersom det är smällar man få så tog jag det ganska bra ändå, sov i solen hela dagen idag typ tills vi skulle grilla och käka middag. gött. Jag sitter typ och skakar än eftersom att jag fryser så jäkulst, det är ju typ minusgrader ute känns det som, men jag fick iaf träffa trevligt folk och fick mycket skratt. :) ha! jag bläddrade nyss på tvn och hittade Big Brother det var ju år sedan man såg det alltså, shit,jag tror jag ska fortsätta titta på det, med tanke på att det är året snyggmicke är med i . ^^
I morgon ska Jag ska up kl 7 för att fara på häggan och jobba, jag har inte sett hur det ser ut där än, så det ska bli spännande
jag funderar starkt
på att sova nu,
och i will.
natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0