god kväll

Jag har nyss kommit hem från jobbet. (: det gick väligt bra, men bara så sjukt mycket att göra.
Idag så skulle jag ju vara duktig att göra mina prov, men jag sket i dom. gjorde bara engelska nationella, och när jag var färdig med den så väntade jocke på mig, bara hur snällt som helst, och vi gick sedan till bussen. det vara bara trevligt ! (: hur som helst så fick jag ett sms av jocke ikväll, också och han skrev att han hade fått massa myror på rummet, och satan vad jag började på skratta, så sjukt kul det är när andra blir rädda . ha ha .

Anyhow så har jag gått runt och tänkt på en sak, väldigt, jag menar väldigt länge och idag när jag gick till skolan så såg jag det igen och det var då, då jag började riktigt ställa mig den frågan helt serriös. VARFÖR ÄR TYP 8 AV 10 CYKLISTER ALLTID GLADA NÄR DOM CYKLAR? man ser folk som går till jobb,skola osv. men ingen av dem ser så extremt glada ut, egentligen. men cyklister ler fan alltid, antingen har dom fått typ en fluga i ögat och måste göra grimaser som liknar att dom ler. fast den där flugan i ögat kanske irriterar, eller så är dom bara allmänt glada.
och som sagt när jag gick idag till skolan så såg jag ett sådant där offer, det såg ut som att gubben hade vunnit en bil och typ 10 miljarder kronor, samt att han hade fått lämna sin otroligt jobbiga fru där hemma. glad var han.

nu ska jag iaf fortsätta öva på mitt tal :)
hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0