Godmorgon, vakna med Korn.

yepp så är det, jag har lyssnat på Korn hela morgonen och jag gillar det starkt.
anyhow så skulle jag jobba idag men ja  har fortfarande en sjuhelvetes huvudvärk snuva och en gnutta feber, så det blev inget jobb idag. jag ska bara kurera mig hemma, se hockey och skriva en fabel. fyfan. hur skriver man en fabel och vad ska den handla om. ÅNGEST. Men det är ju iaf fint ute och det är ju ett plus.
Jag har jobbat nästan hela veckan efter skolan, i torsdags så böjade jag kl 4 och var hemma 23..30. oh my.. 
Ge mig ett T ett u ett r ett k ett i ett t, vad blir det TURKIET. det är bara 3 veckor och 4 dagar kvar !! yes!
sedan är det nära till metaltown också! ännu mer tagg.. vilken underbar sommar.

Jag var på inköp i tisdags, och jag säger bara det 80-tal! det kommer sjukt mycket 80-tal, i kläder alltså.
det är massvis av färger, det är dragkedjor, vill man vara rätt i sommar så kan man ha en tröja med dragkedja, bak eller fram eller mitt på tröjan, eller kanske på ärmen. var många tröjor med dragkedja på ärmen. det kommer även mycket när det gäller att tröjjan ska vara kortare fram  och längre bak, eller kortare i mitten både bak och fram och längre på sidorna. det är även paljett klänningar som kommer, iaf av Vero Moda.  och många tajts med ormskinn, fast fejk dårå.
det är skimmriga tajts också. och så kommer fortfarande haremsbyxorna komma igen i sommar. men ett måste är slitna jeans.

nu ska jag klura på min fabel.
vi höres!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vart jobbar man om man kommer hem så sent? :P .

2009-05-10 @ 12:57:41
URL: http://iminegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0