godnatt folket

nu tänker jag snart lägga mig i sängen med kommunikationsboken och läsa.
jag känner mig verkligen som en pluggis ikväll, det är nog första och sista gången jag lär känna såhär. så jag ska vell ta vara på den känslan. jag måste bara berätta att jag fick ett mail av en lärare nu ikväll. haha! åh det var inte det positivaste jag läst i mina dar iaf. en mening löd så här : Du måste nog tänka på att ha en annan inställning och
framförhållning om du ska klara av gymnasiet. Fundera på det inför år tvåan" 
hah , amagad! kanske ska ta ta i mitt liv ? anyhow så gick jag till bussstationen idag , och det var varmt, och värme får mig att tänka på turkiet som nu väntas om 8 dagar (:

       anton är alltid sugen på skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0