Godnatt!

Åh jag kan inte sova, så jag passar på att ordbajsa lite till. Anton björklund är allmänt sjuk i huvudet. och hans blogg är sjuk den också. www.hjarnskadad.blogg.se/ Det blir den tidiga bussen i morgon till skolan, känns tungt men, med tanke på en fin helg med sena nätter. Jag har iaf sjukt mycket att göra i skolan, så det känns inte alls taggande. Men jag får härda ut de sista dagarna för på torsdag smäller det, turkiet. fyfan vad skönt det ska bli. jag sitter och lyssnar på sommarmusik och det ger en sjuk härlig stämning. mitt rum är typ 30 grader = inte skönt att sova i. cry cry. och öppnar jag fönstret så lär jag ju få in ett x antal myggor. najs kväll.  Nä nu ska jag ska lägga mig och läsa lite inrednings tidningar och kolla i nåra klädkataloger. hane gött hujj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0