hej igen

jag dog igår när alex visade mig den här igår.
fnizz.

Kommentarer
Postat av: Gud

vem är den här alex? :)

2009-05-28 @ 18:01:41
Postat av: alexandra nordlund

ALEXANDER ÖSTMAN!!

^^

2009-05-28 @ 18:12:47
Postat av: Gud igen ( :O )

jaså :O ooohh ;)!! så vad är det för nån karl då?

2009-05-28 @ 18:38:35
Postat av: Anonym

men äre GUD IGEN!? oh my..

JA!! det är en karl utan dess like.

jag har nog aldrig träffat någon bättre.

2009-05-28 @ 21:26:29
Postat av: GUD FÖR TREDJE GÅNGEN! (shit)

ja det är jag! du är mitt främsta barn du vet!

oj! vilken otroligt otroligt lycklig karl det måste vara eftersom du känner så för honom. jag råkar veta att han känner likadant nämligen. (jag är ju ändå gud)

2009-05-28 @ 21:29:25
Postat av: alexandra

MEN VAFAN GUD! du har ju spårat ut totalt nu alltså! 3 gånger :O omg!

ja! asså han borde känna sig ganska speciell, jag tycker att han borde det iaf. men det tror jag att han gör. i hope so.

jaså(: gör du, åh.. vad glad jag blir. vad bra det känns. !!!

2009-05-29 @ 00:43:09
Postat av: GUDRUN

låt min man vara nu kvinna!!! jag är GUDrun, guds fruga sedan många millenium....

jag känner karln du pratar om, och han pratar alltid om dig! helt uppslukad verkar han. och han känner sig väldigt speciell. helt klart! lyckligt lottad var hans egna ord. bara du inte är på min man gud så får du gärna vara med honom hur mycket du vill, bloggmästarinnan! hane göjj!

2009-05-29 @ 02:18:48
Postat av: Gud LOver

åhå men fan vad sweet! dig har jag aldrig pratat med. :) men vad trevligt, hej!

jaså su känner honom (: åh lyllo dig! nämen är han, åh :] han måste ju vara en sjukt fin människa asså.

jag lovar att jag inte ska vara på din man.!! så jag får honom för mig själv alltså ? YES!

2009-05-29 @ 15:52:38
Postat av: Gudrun once moooore!

nej och jag hoppas vi inte hörs så mycket mer din snyltare... men snygg är du. var glad över det. tycker själv det är svårt att få till rougen...

jaa jo, nog är han fin alltid! tycker du borde komma honom bra nära, det kommer du inte ångra! och svar jaa, låter du vara gud vara så får du ha den andra karln för dig själv hur mycket du vill! det är vad han vill också, så det är en deal då? :)

2009-05-29 @ 18:33:04
Postat av: Gudrun

jag är förbannat äcklig och borde slå mig själv med ett järnrör i ryggen 95 gånger.

2009-05-29 @ 23:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0