Hemma igen.

Den här dagen ägde, ja allt äger just nu, plus att jag tycker att det ägde att jag fick 3 poäng från g i mattenationella . haha det kan låta helt creepy att jag är nöjd över det, men jag har inte jobbat ett tal sedan någon vecka innan jullovet. så jag förväntade mig inte så mycket. Jag ska bärja göra mig i ordning nu, sedan vänta tills jag ska ta bussen till jocke.

jag har köpt mig en glass faktiskt, den nya magnum. den där med " lådan över" den ligger här framför mig nu och bara skriker efter att jag ska sätta tänderna i den, och i will do that, i will. 

När jag lix är på G , så måste jag visa ett, eller ja flera läppglans av samma märke, dom sitter verkligen jättelänge och jag lovar att man inte blir besviken. jag själv är läppglansberoende har ett ex antal av de sorterna.  och färgerna.
och jag har även nåra andra godingar..




Kommentarer
Postat av: Jesus

(det är gud egentligen, skvallra inte!)

alltså jag pratade med ett sällskap om det här idag ;D om hur tjejer missbrukar läppglans ;] det var det mest ointressanta jag kunde skriva i en kommentar här så jag ber hastigt om ursäkt och joggar vidare till ett annat inlägg och skriver där istället!

2009-05-29 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0