INTE SKÖNT

(så obehagligt är det med bedövning)
Jag kom hem för ett tag sedan, det ligger till så här att jag har varit hos tandläkaren idag, och den menas INGEN SKOLA. ganska skönt, med tanke på att jag skulle vara kl halv 10 på nordmalings tandläkare och vi slutade kl 12 idag på skolan. så jag var hemma(: Jag har faktiskt planterat lite blommor idag och känner mig sjukt duktig.
Anyhow så var jag ju som sagt hos tandläkaren, jag skulle laga mitt FÖRSTA och sista hål hoppas jag..
I ALLA FALL så tryckte dom i mig 3 BEDÖVNINGSSPRUTOR och jag sitter här och drägglar typ, har ingen känsel i hela fejjan, inte ennspå ÖRAT!!!! INTE SKÖNT. jag känner mig som ett mongo och lär få göra det i nåra timmar till tills den ger sig. inte najs ! jag får inte käka heller på flera timmar, så jag ska leva på flytande ett tag.. ...(L) eller!?!?
... måste medge att jag är en sjuk bra planterare(;








Kommentarer
Postat av: jepppe

haha varför just 3 sprutor :O

2009-05-28 @ 14:05:21
Postat av: alexandra svar till jepppe :

haha! ja men den första tog typ inget, den andra bedövade inte heller allt, sedan den tredje gjorde så att allt blev domnat, men jag tror att de 2 övriga sprutorna började värka sedanefter en stund. eftersom att min bedövning fortfarande är kvar xD

2009-05-28 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0