latex brallor

VAr länge sedan det hände ngt i mitt liv, något som gjorde att jag kunde ordbajsa. Men på de dagr som jag inte skrivit ngt så,så har jag bara jobbat,jobbat och jobbat. Jag ska inte klaga men, det skulle vara sjukt skönt med lite fritid faktiskt.
Igår var jag på kulturnatta, som typ halva världen skulle på, känns det som. anyhow så träffade jag pikke och frida på bussstationen, och vi gick sedan till jonas. vi förfestade där lite som. sedan så vid 9 gick vi ut på stan. DÅ ,DÅ träffade jag Jocke och albin. asså de sjukaste skönaste killarna, så jag var med dom resten av kvällen :) var tvungen att ta nattbussen hem, med tanke på att jag jobbade idag IGEN.. kändes shleeeet som fan att kliva upp, men med dagen så blev det bara finemang. och jag fick ju jobba med den snüügaste Ellen iaf. (:
Ikväll, så har jag bara chillat, sett lite på tv och varit hos min syster.
det var fortfarande LJUST ute typ, vid 9 när jag gick till henne. GAlet! nu är verkligen sommaren på väg, ( om den inte redan har kommit så att säga ) jag Åker iaf om 10 dagar, eller 9 dagar nu.. eftersom att klockan är efter 12.
Nu ska jag lyssna på liteh musik, och bara leva (:



Kommentarer
Postat av: linaaa.

dig skulle jag vilja ha personlig hjälp av! ;)

2009-05-25 @ 09:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0