lördag, och jag har redan startat om.

igårkvällen var helt sinnessjukt bra.  Allt började med att jag for till skolan, fick sluta jättetidigt. Då blev det hemfärd med halv 2 bussen , och hem och bara chilla och göra sig i ordning. för vid typ 8 tiden så for jag hem till jocke, vi chilla,skratta och bara hade det hur trevligt som helst, sedan så kom albin. vi hade det askul och bara.. ja åh.. jag älskar dom där killarna. vi drog senare in med bilen till stan, för att tagga björn rosenström. Är björn underbar eller!? jo, det är han. snygg är han dessutom. iaf så träffade jag hur mycket nya personer , som också var hur trevliga som helst. När vi taggat björn som fan .. så vare dax att se karln också. oh my.. Jocke slet och trängdes och tillslut stod, jag, han och albin längst fram, vi slickade stängslet typ. det var den sjukaste stämningen.fan vad kul. jag träffade alexander också, Så kvällen kunde inte bli bättre.  Jag kom iaf nyss in, har legat ute och solat, och vattnat varje liten buske och rabatt på gården, duktiga mig. Jag har också hunnit med att visa mina sjukt bra ritarkunskaper, genom att rita med min lillasyster på vägen [: fnezz. Nu ska jag hoppa in i duschen. hane
 


 


Kommentarer
Postat av: albin

thihi vi hade ju en awsome kväll eller hur =), jag skickar över några bilder från kvällen senare :P

2009-05-31 @ 01:03:11
Postat av: ALEXANDRA

ja, asså det var så sjukt sweeet ! (: DET måste vi göra om! ja men gör det ! :D need ju lite bilder på björn ;)

2009-05-31 @ 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0