metaltown?

Godmorgon.
Jusst nu sitter jag i idas lägenhet, riktigt trevligt, hon har nyss bjudit mig på fika, så det kan vell inte bli så mkt bättre? jo faktiskt, min älsklings olivia är ju här också. btw så fyller hon 2 år om någon vecka bara.! jag ska iaf vara hos ida i några timmar, hon och robin håller nämligen på att packa ihop lägenheten, så kan man ju inte säga? packa ihop lägenhten... eller ja, dom ska iaf flytta till ett hus,  dom packar saker iaf. nog med en massa bajsprat.
Jag var uppe kl kvart i 7 i morse, för att jag skulle på häggan och jobba, gud vad fint dom har fått det. nu är det verkligen inte länge kvar tills dom öppnar. jag for till Linn en sväng efter att vi hade jobbat, och det blev massa prat om hur trevligt vi hade det på valborg och en massa metaltown snack ^^ love it  .ikväll blir det att mysa först och se på robinson, sen ska jag vell ut på nordmaling, Juste, jag ska först till mormor och morfar och äta middag, med marina, hajen, emil, corre, lucas, mamma, fredrik och jonna. gud vad myyysigt.
jag ska jobba I morgon.
                      på måndag.
                       nästa helg.


Hur som helst så känns det skönt att vara ledig på måndag, så man får lägga lite eniergi på jobbet som jag verkligen gillar. Nu ska jag fortsätta gosa med olivia. ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0