Oskar äter fisk, och krille är allmänt cp bara.

Jag sitter på lektionen nu, och det känns ganska skönt, men tanke på att jag bara har en lektion , eller ett prov kvar , sedan är det Lååånghelg. Åh vad skönt det känns. Kulturnatta på lördag också, är en aning taggad på det med! .
jag ska jobba ikväll, i morgon, på lördag och på söndag... finkul helg. Men anyhow så är det exakt 2 veckor. jag menar TVÅ VECKOR kvar tills jag far till Turkland. taggen är enorm.

oskar säger att han inte äter fisk, han bara ordbajsar en massa,
det är så att jag vet att han ÄTER fisk, ganska ofta faktiskt.
och Patrik, han ÄLSKAR nakenmullvader :S han är fan sikk i huvudet..
NI som kanske vet vem patrik är, och vad han heter på apberget {haren}
så är det HAN som har skrivit allt fint om mig , han är lite creeepy shit!
Men han är fin ändå, han "kan inte prata" eller han har slagit vad om att inte kunna prata,
så det känns som att jag pratar med en vägg ungefär.. kul........verkligen.............................

hane göttttt!!
HAREN OCH OSKARS STÖRTA KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0