soligamolniga dag.

Men hej, jag kan lova att det var en sliten dag idag, sov bara lite över 2 timmar inatt. Jag kände mig ganska pigg när jag vaknade i morse och så, men sedan på bussresan till skolan gick det bara utför , ha.. sliteet.
jag kom hem för ett bra tag sedan, men nu ska jag sätta mig med en laktosfri risifrutti, ska bli götta.
Jag kommer tillbringa kvällen med plugg och mera plugg, har 2 omprov och ett nationella i morgon. taggen sköljer över mig som en våg på en strand i hawaii.
jag känner mig sikkt taggad på helgen iaf, björn och whitesnake.



nu ska jag plugga(bästa bakgrundsbilden på datorn iaf)
pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ÄÄÄÄÄGD jag sov bara 1t 48 min :D

2009-05-25 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0