tisdag, och allt har spårat ut här

Jag sitter på naturkunskap nu, och klassen har spårat ur, asså vilka sinnessjuka jävlar vi har i klassen alltså, men anyhow så älskar jag allihop ändå. paula och jonas är nog ganska sugen på varandra, de springer just nu och jagar varandra med pekpinnar och en diskborste. Linn har uppknäppta byxor, oskar tror att han är en katt, halva delen av tjejerna gör frisyrer på varandra, patrik och anton spelar spel, anton leker med vattenslangen. Marica sitter och trycker upp brösten osv. fina människor. Jag tog iaf en sovmorgon idag och tog bussen kl 9, jag han med en fin frukost hemma.
Jag har 2 prov idag efter skolan, och det känns vell inte så taggande.
Jobb ska jag hinna med efter skolan också, ska ju jobba med snyggaste Linn.
Nu ska jag vidare till UlS

WILLIAM vill att jag ska skriva att han är den normalaste killen i klassen,
men han stog nyss och juckade på bordet, så jag vet inte riktigt  vad jag ska tro
men han är fin, och snäll och så.. ..så..,...ja...
hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du håller din blogg uppdaterad xD men jag saknar lite metaltown taggNING! !DOCKKKKKKKKKKKKK ska jag inte säga så mkt som inte ens ska dit :(:( :( :( :( :( :(

2009-05-26 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0