Alla som längar till julen räcker upp en hand *upp*

På tal om glögg och rynkiga tanter, så fick jag reda på idag av en ganska säker källa att vi har vinterlov i nästan 4 veckor! stämmer? stämmer inte? jag vet inte, vem vet? därför ska jag klura ut det. jag lovar jag ska..  Jag hade ju en enorm fetstor julkänsla för bara några dagar sedan, och mest var det i lördags, då jag tog en snö promenad, med slipknot dunkandes i öronen.. det var så nära att jag ville börja fånga snöflingor med munnen.. men.. 2 cool 4 that, så jag gick bara.. heh. for till anton en sävng  såg kanske roligaste filmen på länge. hehe skrattade som tomten typ.  Men annars så har det inte hänt så mkt, och därför har jag inte skrivit.. logiskt.. Bara en sak : Paradise Hotel , Kan det bli mer pinsamt? NÄ SKULLE INTE TRO DET. Men eftersom att man är så lättroad så ser man det ändå.. så urspårat. så... lite liv jag har.. Jag Gjorde en vardags make(sminkning) på min madre ikväll, hade det som uppgift från färg&stil och det gick bra, mamma sa t.om att hom skulle kunna gå med den där sminkningen på jobbet.. *en guldstjärna till mig* Ska krypa ner i soffan nu och se film med mamma, en film med Ashton Kutcher, snyggsexig är han!
Hane!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0