Death in fire

Gog dag!
jag sitter ännu i mjukiskläder, jag har varit lat idag. sett på tv hela dagen och typ ätit lite godis. hhah. Jag såg på ett program där det är vuxna folk som köper dockor men behandlar dom som bebisar. Alltså riktigta bebisar. Dom köper kläder åt dom för tusentals kronor, går ut och gåt med dom. Min egna åsikt om det är att jag tycker att det är så sjukt creeepy.. hallå det är en docka. Okej som barn så kunde man "leva sig in i en lekvärld" men som vuxen ska man inte kunna göra så. jag tycker det bara är sjukt.  Men dom som skapar dessa dockor borde ha en stor guldstjärna. Det ser så sjukt likt ut. vissa dockor har till och med nån liten apparat i sig så att man ser att bebisens(dockans) bröstkorg rör sig som att den andas. hah. bara sjukt!  ska se om jag hittar lite bilder på det.

Nåväl. Jag är otroligt glad att det är helg. :) ikväll blir det grillning och hockey ! kan inte bli bättre nästan. Jo! faktickt. Rektorerna på mimer bjöd på korv igår.. bara så där helt random. man fick korv och festis. hih dom måste verkligen tycka om oss. !! ^^ det var gött i käften med korv iaf.  Jag har helt klart med min fältsdudieplats nu. Ska vara på jonnas skola i en vecka. Börjar kl halv 8. så det är ju helt okej:) ser fram emot det faktiskt. !!
Nu ska jag ta på mig liye kläder och göra mig i ordning.
ha en trevlig kväll alla
hane !                                                     alla är dockor. man blir lurad!


Kommentarer
Postat av: slasd

är detta ditt lördagsmys ?

PEDDO

2009-11-29 @ 00:29:53
Postat av: alexandra

HAha!! grillingen och hockeyn var mitt fredagsmys ^^

2009-11-29 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0