EN otroligt härlig onsdag :)

Tjenee!
idag så har dagen gått sjukt snabbt. Hade en lektion, sedan lunch och då var det den sjukaste fisken ever, jag smakade den inte, men lukten räckte.. så jag och limpo for och käkade kebab.. hehe.. vi går ju skola så nära det där kebabstället nu.. sen hade jag bara 3 lektioner till och sen ba slut ? klockan var typ kvart i 2 så jag for och handlade lite julklappar med marica och sedan så fikade vi tills min buss gick kl 4 :) jättemysigt.

Min mamma gjorde mig tokig för någon timme sedan. jag är sjukt nyfiken och har alltid varit, sen så sa hon idag när kom hommit hem från stan att hon har köpt en sak till mig som jag absolut inte skulle tro att hon skulle köpa, en gjej som är helt olikt henne att köpa, att hon egentligen inte gillar saken((eller vad det nu är)) så mycket, fast jag gör det.. och så skalrt blir jag sjukt nyfiken och jag kommer gå att tänka på det tills jag får öppna det jäkla paketet.. vad tror ni att det kan vara?

Just nu sitter jag och lyssnar på Fatal Smile och dom är bra, ja. men jag hade tänkt att gå ner nu och göra mig lite varm oboy och mackor och sedan hoppas på att somna tidigt ikväll, för i morse blev det en försovning. hih
Hane



Kommentarer
Postat av: Adam

Åh oboy och mackor! blev fan sugen.. så jag har nu gjort det ja med ^^ haha

2009-11-04 @ 21:39:09
Postat av: âleeeeex

haha men härligt adam! ^^

2009-11-04 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0