IDOL MYS

som sagt så är jag sjuk, men börjar att krya på mig. Det är lite av anledningen till att jag inte bloggat på väldigt länge. Det är min lillasyster som troligtvis smittat mig. Så det blev ingen skola idag.. har legat och sovit i jämna mellanrum under hela dagen, men kunde hålla mig vaken på idol. GUD VAD ALLA ÄR BRA! Fast min personliga idol är Erik. hihi. 
Snön faller nu  utanför mitt fönster och jag kan inte mer än bara njuta. Jag längtar verkligen till julen.  så mysigt. Och julmusiken får jag bara inte nog av, hah som många av er redan har märkt. haha!  Jag fick en väldigt rolig nyhet nyss. det är att jag har fått en gratis check att åka Båten Viking Cinderella, i en en dags kryssing. (( den som visas på tv programet))Alltså från morgon till  nästa morgon- eftermiddag. HELT gratis.. man måste bara betala maten på båten. och ta sig till båten då såklart, och det bästa är att jag får ta med mig 8 personer. Kommer vara awesome!  Jajuste på tal om det mest sjukaste på länge. så drog jag ut Jonnas första tand i förrgår.. Omfg! ALDRIG igen att jag drar ut en tand på någon , det där *ploppet* när den lossnar och sen att sitta och ha tanden i handen.. åh fyfan.. aldrig igen.. det var första och sista gången ^^  Nu ska jag ner och vara lite social med min mamma som nyss kommit hem från inköp i stholm. 
hane

Kommentarer
Postat av: linn

Stockholm nästa!

2009-11-19 @ 09:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0