LoG!

Jag är så sjukt sugen nu att äntligen få se Lamb Of God.. bara 4 månader kvar. heh känns som en evighet.Men det är bara att hålla humöret uppe för snart är det första advent, kan man vara taggad? Ja! jag är det, plus att nu när vi går så mimer så måste man dela skåp, och jag delar med oskar.. eftersom att jag älskar julen, så ska jag springa i morgon och köpa var sin chokladjulkalender åt oss.^^ så vi kan få en liten chokladbit varje morgon. och känna julen komma närmare. :) vilken snällis jag är. funderar också på att sätta upp en massa fula kort på mig och på hur mycket random som helst.. bara för att jävlas. hehe han måste älska att dela skåp med mig...

I morgon då.. jag funderar på att inte gå på min matte lektion.. och nu tänker ni säkert :oooh., inte gå på matten.. cool girl. osvosv.  Men det är så här att när man har en lärare som absolut inte kan lära ut, en som inte svarar på enns frågor, och som aldrig hjälper en.. okej. jag kan vara ur fokus också på lektionerna men det beror på att man inte får en minsta gnutta lust att gå dit... det känns tungt faktiskt.. och jag känner att, det kanske är lika bra att hoppa av den kursen.? eller få ig i den. det är ju ett betyg iaf..  Jag får se hur jag gör och hur taggen är i morgon. men som jag känner nu så ser jag bara.......en massa johan palmare, och det är INTE BRA!  nu ska jag lyssna på The offspring : en gammal goding...ger mig minnen tillbaka till solberg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0