Lördag!

INGEN SKOLA!
tack livet. tack helgen. Det blev typ 2 timmars sömn från torsda till fredag, nize! så jag var ganska slutkörd igår efter skolan. Tänkte  hitta på ngt kul men.. Såg idol sen somnade jag. haha! vilken fredag. Så idag är jag back on track, och öppen för alla förslag. Förutom att jag ska se modo kl 4. Juste. jobbar i morgon också.. men det är chilldill.
Asså vad hände igår!? Erik, hänga löst, nervös, ? hur kan den bästa sångaren i idol hänga löst. Jag fattade ingenting och är sur på alla som inte röstade, även jag röstade....2 ggr.
Nu ska jag äta frukost och sedan hoppa in i duschen :) 
hane!




Kommentarer
Postat av: Madde

Ja men eller hur, Erik, okej vet som inte vem som skulle ha hängt lös annars men. Alltså även om det ska behöva kosta hela min årslön så ska han fasen vinna!!!!

2009-12-02 @ 18:42:33
URL: http://iminegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0