MODOMODOMODO!

Jag är så sjukt glad nu, så jag att känner att jag inte har någon ångest över att jag har prov i morgon. En vinst till modo 4-0 mot luleå. Känns otroligt skönt. Foppa? hur bra var du inte idag! GUDEN! Nu taggar vi nästa match på lördag. Det är iaf snart helg, och det känns skönt. jag ska jobba både lördag och söndag, men . vad gör man inge för pengar. Har fått veta också att jag kommer jobba en del under julllovet. SKoldagen har förövrigt varit helt okej. inte direkt jobbigt precis. :) Idol i morgon, hade typ glömt det.. vem ska åka ut nu? nu är det  ju bara bra kvar, men jag känner att reza ska åka ( stavning?) så. det blir spännande i morgon!!!  vem tycker du ska åka ut? och favoriten är ju så klart E-R-I-K!!! h.e.h.e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0