nu säger jag Godnatt till folket och her igång en movie!

Så.. allt klart.. Prefekt tajming för film. nyduschad, hunnit föna håret så att det inte är blött när jag sover så det blir som ett 3dje världskrig i det i morgon. nu ska jag se på en film och ni kommer nog lista ut vilken det är, jag tycker att den är lite mysig faktiskt :).. På tal om en räv som är listig.. så har jag suttit och tjajat lite på mami och jag har fått yttligare en ledtråd angående min julklapp.. ledtråden är : olika färger.. jaha? hmm.. haha jag blev lite besviken när hon sa det, eller.. ja. jag är ju en ganska svart,vit och grå människa.. men jag tror inte det är kläder.. nej det är jag helt säker på att det inte är.. en mobil? den har ju många färger.. vad mer kan vara oväntat att mamma köper det, och olika färger. ? jag blir toki av att tänka på det, så nu blire sängen.
hane!








Kommentarer
Postat av: BABE GRISEN

men de e ju en färgglad gris!! fattar inte du nåt elle:O

2009-11-05 @ 02:13:35
Postat av: alex

hahah!! se på fan babe grisen är i farten.. det kan ju vara en gris.. who knows lixom..

2009-11-05 @ 11:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0