rumpskakare

Tja,Tjena vad görs?
Äntligen hemma efter en arbetsdag.. gud vad vuxet det lät.. anyhow.. Jag jobbade från 11-15 idag och det är verkligen inte lång tid, men det räcker på helgen. Jag lade undan mer kläder idag.. gash jag måste sluta upp med det. Jag skrev inget igår men det kan vara för att jag var så jävla glad igår. Det började med att jag var i skolan, där det gick kaoners :) hade 2 lektioner. Sedan när jag kom hem så for min familj och adam,pernilla och marcus och käkade grillbuffé på Levar hotell. förtrollande gott. Sedan efter det så for vi allla hem till oss och såg på idol. och YES,YES.YES,YES,YES,YES. RABIH ÅKTE UT! Jag blev så glad och så lycklig att det tog musten ur mig och jag somnade på soffan.. och dyngskönt sov jag också btw.

Jag sitter nu och lyssnar på julmusik och väntar på att min moster och hennes familj och mormor och morfar ska komma, vi ska nämligen äta ihop och det bli en exotisk bricka!! det är så sinnesgalet sjukt gott. *dreggel*dreggel*  Men jag har inga större planer på ikväll, vad ska ni göra?
Hane!


Kommentarer
Postat av: Linn

2009-11-10 @ 10:43:50
Postat av: Linn

haha oj! aja YEEEESSSS!!! han åkte äntligen! nu kan vi njuta av lite idolmys!! :D

2009-11-10 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0