Still to tired to care and I gotta go,

"I don't know how else to put this
It's taken me so long to do this
I'm falling asleep and I can't see straight
My muscles feel like a melee
My body's curled in a U-shape
I put on my best but I'm still afraid

Propped up by lies and promises
Saving my place as life forgets
Maybe its time I saw the world"


Hello there !
Just nu sitter jag och lyssnar på Stone sour.. och jag verkligen älskar det. Jag hade tänkt att ta tag i mitt pluggande ikväll.. men. hah varför försöka ljuga för sig själv? såklart så somnade jag när jag kom hem, och vaknade bara för ett litet tag sedan. jag är helt slutkörd just nu. skitjobbigt är det. Men inga sura miner på mig för det, eftersom att MODO vann idag med 5-1 mot BRYNÄS !! Sug på det Patrik! En liten lama viskade i mitt öra.. att modo ska spela mot luleå på torsdag? någon som vet om det är sant? I hope so! i såfall så får vi se vilket lag som är bäst! right patrik!? hehe!! 
Nu blir det plugg.
Hane!





Kommentarer
Postat av: putte

DÖÖÖÖ! luleå kommer att smeka modo så jevla hÅÅÅååÅååÅååÅåÅÅååRT!!!

2009-11-18 @ 11:40:36
Postat av: Anonym

ELLER!?

LULEÅ MUZ!

2009-11-18 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0