svedisch

haha! som ni ser ovan på rubriken så är det ganska mycket stavfel.. 
Men sanningen är att jag skrev så när paula frågade vad vi hade för lektion idag.. haha! jag måste ha varit helt borta, plus att jag blev utskrattad i klassen.. haha KUL.. känndes som att jag var dysse där ett tag. :( Aja. Jag trodde att min morgon skulle äga, eftersom att jag inte försov mig i morse.. men helvetet började i bussen när bussen körde med öppen dörr!! det var det sjukaste vad kallt det drog och jag ville helt serriöst gå lös och dampa sönder. men, hade inte energi till det.. Men annars så har dagen varit jättebra faktisk, slutade tidigt och har en sjukt bra kurs. Färg och stil,där får man lära sig makeup och lite frisysrer och hur man ska kombinera sina kläder utifrån ens ansiktsform osv.. väldigt kul :) Sen så har det ju kommit snö.. omfg! jag som faktiskt är ganska emot vinter, har även fått myspirr i magen och börjat lyssna på julmusik.. saknas bara glögg och pepparkakor nu.. Jag ska nu se om jag kan gräva fram en film  som jag kan se, och jag känner ingen brådska till sängen, eftersom att jag börjar 11,25 i morgon. fuckers!
hane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0